13.36
Lauantaina Urho kiipes oravan perässä puuhun, ja oli siellä melkeen kolme päivää. Itki siellä eikä älynnyt tulla alas. Karmeeta kuunneltavaa, totta tosiaan:P
  Onneksi kattilainen on nyt alhaalla, mutta täynnä pihkaa. Ei siihen suunnilleen voi ees koskea...

Meillä kävi tänään koulussa joku intialainen Korat-mikälie tyyppi. Se näytti jotain intialaista paperitaidetta. Vähänkö oli hyvä... Rullas papereita ja leikkas jostain kohtaa ja tadaa-pian valmiina oli joku ihana lumme.

13.38
N on ihastunut Oohon, mut ei myönnä sitä, heh heh. Mutta mulla on niin ihanat povaajakyvyt että mä näin sen läpi. Mä nauroin suunnilleen koko matikantunnin, ja kohta ope tuli siihen ihmettelee... Mä olin ihan et ei täs mitään, pikku hepuli vaan. Naurun syy oli yks kasiluokkalainen nörtti joka puhu ittekseen jossain koneellaxD